Jak sie nie klocic podczas organizacji slubu

Jak sie nie klocic podczas organizacji slubu

W ankiecie przeprowadzonej przez firmę Microsoft, który został zaprezentowany podczas 4. dorocznym Dniu ochronie danych osobowych, fakty o tym, jak pracodawcy wyświetlić informacje on-line zostały sprowadzone na powierzchnię. Według raportu, 70% pracodawców odrzucił kandydatów na podstawie informacji znalezionych w Internecie na temat wnioskodawcy. Badanie wykazało również inne bardzo ważne informacje:

* Wśród amerykańskich rekruterów i specjalistów HR badanych, 85% twierdzi, że pozytywna reputacja w Internecie wpływa na ich decyzje o zatrudnieniu przynajmniej do pewnego stopnia. Prawie 50% twierdzi, że silna reputacja w Internecie wpływa na ich decyzje http://www.speed.auto.pl/faq/dodatkowe-jazdy w znacznym stopniu.

* Podczas gdy większość konsumentów znaleźć rozsądne, rekrutację i specjalistów HR sprawdzić zawartość online, istnieje większe zaniepokojenie rekrutuje kontrolą zdjęć, wideo i innych osobistych treści zawarte na blogach, prywatnych stronach sieci społecznych, organizacji, które są powiązane z, i inne powiązana informacja.

* 75% rekruterów i specjalistów HR zgłosić ich firmy mają formalnych polityk w miejsce wymagające personelu do badań kandydatów Internecie.

* Konsumenci badanych użyć różnych metod, aby monitorować i zarządzać swoją reputacją online. Przede wszystkim, używają wielu personas, wyszukać informacje na temat siebie, zmień ustawienia prywatności i powstrzymać się od opublikowania treści, ich zdaniem mogłoby zaszkodzić ich reputacji.

* Niestety, pomiędzy 30% a 35% konsumentów nie czują ich reputacja w Internecie wpływa zarówno na ich życie osobiste lub zawodowe. W rezultacie, nie podejmują kroki, aby zarządzać swoją reputację.

Dlaczego firmy prowadzą tę politykę? Choć może się to wydawać oczywiste, przyjrzyjmy się podstawowym powodu: działania prywatnych pracowników mają coraz większy wpływ na reputację swoich pracodawców w nowym świecie on-line informacji. Jest to bardzo łatwe do żenujące informacje do gazet i rozsianych po całym świecie w ciągu kilku minut, jeśli nie sekund. Obawy o stylu życia, niewłaściwe komentarze, nienadające się zdjęcia i filmy są na szczycie listy uzasadnieniu odrzucenia kandydata.

W ciągu najbliższych pięciu lat, pracodawcy mówią, że oczekują, aby zwiększyć ilość badań przeprowadzonych w Internecie kandydatów. Chyba że wychodzenie z rynku pracy, oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby pomóc zarządzać treści online i zrobić odpowiednią kontrolę obrażeń w razie potrzeby:

1. Google sam. Na bieżąco, zrobić wyszukiwania Google na siebie i zobaczyć, jakie informacje wyjdzie. W wydarzeniem ktoś pisał coś o tobie, to daje niezbędną „heads-up” do podjęcia działań. Dodatkowo, może to pomóc w identyfikacji, jak wiele jest w internecie o ciebie. Bardziej dodatnia informacji, tym lepiej.

2. Konfigurowanie Google powiadamiany o podanie nazwy. Alerty Google to usługa bezpłatna i bardzo łatwy do skonfigurowania. Ta usługa będzie wysyłać podsumowanie e-mail zgodnie z wybranym przedziale czasowym (na przykład, codziennie, co tydzień, co miesiąc) na wszelkie wzmianki o swojej nazwy w Internecie.

3. Tworzenie pozytywnych treści. Zaangażuj się na tworzeniu własnej reputacji w Internecie w sposób aktywny. Pisać bloga. Bezpieczne domenę w swoim własnym imieniu – http://www.yourname.com – i stworzyć stronę internetową, gdzie możesz zarządzać swoją osobistą markę. Komentarz pozytywnie i krytycznie na innych blogach. Połącz swoje biuletyny e-mailowe na portalach społecznościowych, tak świat zewnętrzny może wykorzystać swoją wiedzę poprzez Twitter, Facebook, Delicious, i innych.

4. Zastosowanie PitchEngine.com tworzenie własnych osobistych i zawodowych prasowych. Podstawowa obsługa w Pitchengine.com jest wolny i komunikaty prasowe pozostają aktywne przez 30 dni. Po przesłaniu informacji prasowej, że ping go do wszystkich mediów społecznych witryn w internecie, więc informacja zostaje przekazana wokół i tworzy cyfrowy ślad. Jest to świetny sposób, aby zwiększyć swoje pozytywne wyniki wyszukiwania Google.

5. Użyj usługi takie jak LinkedIn, aby zarządzać swoim profilem zawodowym. LinkedIn jest największym biznesowymi wyłącznie w trybie online portal. W skrócie, jest LinkedIn CV online, jak również doskonałym narzędziem do sieci z innymi specjalistami o podobnych poglądach, uczestniczyć w odprowadzeniu udostępnianie oraz dzielić wspaniałe pomysły. W związku z tym, że ceny bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania Google.

Ostatecznie każdy musi nauczyć się zarządzać swoją osobistą markę. Czy robią to samodzielnie lub z trenerem, może to oznaczać różnicę między znalezienie pracy, czy nie. W ciasnym rynku pracy, gdzie istnieje więcej kandydatów niż miejsc pracy, to jest ważniejsze niż kiedykolwiek, aby upewnić się, że świecą w świecie online.

O Tom Hackelman

Tom Hackelman jest specjalistą Komunikacji i Rozwoju Biznesu zlokalizowany w Północnej Karolinie. Tom pracuje z właścicieli firm średnich i dużych przedsiębiorstw, aby zidentyfikować konkretne sposoby mogą poprawić ich komunikację głosową i internet jako PAETEC Account Executive jednocześnie pracować z małych i średnich właścicieli firm i specjalistów sprzedaży w celu poprawy ich wzrostu gospodarczego.

Jeśli jesteś zainteresowany w rozmowie z Tom i dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nim pod adresem:

Tom Hackelman

Komunikacja i firm

Specjalista rozwoju

Telefon: 336.544.1270

Telefon komórkowy: 336.745.0986

E-mail: Tom@TomHackelman.com

[Http://TomHackelman.net]

Twitter: Thackelman

– autor artykułu

Post Categories: Slubne