DJ czy zespol muzyczny

DJ czy zespol muzyczny

Tak więc istnieje wiele osób zainteresowanych jest mobilnego DJ. Dlaczego nie oni? Można podróżować na temat swojego miasta widząc ładne miejsca i sale pełne ludzi i energii, a jeśli mieszkasz w okolicy metra można zrobić dużo pieniędzy to robić! Jeśli budujesz swój biznes lub po prostu DJ DJ hobby, które wymaga, aby szkolić kogoś zwolnić swoje obciążenie pracą, to istnieje kilka ważnych kroków, które należy wykonać w treningu DJ.

Istnieje wiele kwestii, kiedy trenują DJ być mobilny DJ działa pod firmą ze względu na dużą dozą odpowiedzialności, które dajecie im pożyczając im sprzęt nie stoi tam ramieniu jako nadzorca i przebywanie alkoholu podczas „pracy”. Istnieje również wiele złego nawyku i cech, które mogłyby zyskać DJ wcześnie, że można by uniknąć przy odpowiednim treningu i wyjaśnień dotyczących szkolenia.

Po pierwsze, chcesz się upewnić, że jesteś DJ szkolenia jest wygodne mówienie do mikrofonu i wygodny z byciem przed ludźmi; w centrum uwagi. Można łatwo wyszkolić miłą osobę do DJ, który jest kompletnym pustelnik i faktycznie nie chce mówić na mikrofonie lub MC zdarzenia mają zamiar być DJ’ing.

Upewnij się, że są pewnie i wygodne z tej sytuacji. Jednym z najbardziej słabo ocenianych rzeczy, które powinno się robić DJ Emcee, mówi przez mikrofon. W trakcie rozmowy z publicznością, jesteś oddzielając się od bycia Jukebox i DJ. Coś tak prostego jak „Panie i panowie mamy ten utwór przez żądanie”, nie tylko pozwoli to widzowie wiedzą, że są akceptować żądania, ale na poziomie podświadomości są otrzymaniu część energii tworzonej mówiąc na mikrofon.

Bardziej doświadczeni DJ’e i Emcee będzie nie tylko sprawiają, zapowiedź wygodnie na widowni, ale często mają sposób brzmiące jak są one w sali wypełnionej energii nawet wtedy, gdy nie są. Nieznaczne eskalacja tonu i intensywności co wieczór długa, prawie wstrzyknąć energii do odbiorców, utrzymując je bawić i tańczyć przez cały wieczór. Upewnij się, że jesteś DJ szkolenia rozumie znaczenie budowania swoich umiejętności mikrofonu od samego początku, czyli DJ nigdy nie wyniosą zawodowego lub uprzywilejowanych DJ i Emcee.

Po drugie, należy pamiętać, aby mówić do osoby szkolonej na temat tempa i BPM. Uderzeń na minutę to numer używany do obliczania tempa utworu, który jest używany w rytm dopasowywania i mieszania i odgrywa bardzo ważną rolę. Gdy na parkiecie gdybyś miał bardzo optymistyczny utwór, który jest w zakresie 120 BPM, gdzie dużo disco i new hip-hopu jest i wtedy były zanikać w prawo w piosence w niskiej 70 przedziale, jesteś zabije swoją parkiecie.

Tempo powinno być stopniowe zwiększenie lub stopniowy spadek przez cały wieczór. Czasem utkniesz i nie będzie wiele trafień w pewnym zakresie tempa i twój parkiet będzie już umiera. Dobrym sposobem, aby rozwiązać ten problem jest po otwarciu parkietu powrotem ze specjalnym piosenki tanecznej lub grupy tanecznej. Istnieje wiele slajdy jak „Cha Slide” lub „Electric Slide”, które są pewne, aby ludzie z powrotem zainteresowany tańca i na parkiecie.

Po trzecie, różnica między przyzwoitym DJ i wielki DJ jest zrozumienie i za pomocą korektora. Ważne jest dla DJ znać różnicę między różnymi pokrętłami częstotliwości i jakie dźwięki wydają się wchodzić do nich. Na przykład, niskiej klasy lub bas jest zazwyczaj, gdzie będzie można znaleźć bęben kopać i gitara basowa i przekręcając pokrętło w górę, można zwiększyć tylko bicie bez wszystkich wysokich dźwięków pitch i cymbałów. Wysokiej klasy lub wysokich tonów, w rzeczywistości jest zakres częstotliwości, które mogą spowodować uszkodzenie jedynek słuchu.

Jeśli potrzebujesz więcej objętości, aby ludzie tańczyli i do muzyki, ale nie chcesz do wysadzenia ich słuch, można włączyć się dopiero na basie i średnich tych. Czasami można po prostu zmniejsz poziom tonów wysokich i przynieść ogólną głośność, aby uzyskać dobry dźwięk. Wiele piosenek są mieszane w różny sposób, więc będą chcieli słuchać każdego utworu i upewnić się, że ich jest odpowiedni poziom tonów niskich i średnich tych tańczyć. Ta umiejętność może trwać wiele lat, ale trzeba zacząć od praktykanta we właściwym kierunku.

Wreszcie, upewnij się, że DJ jest dobrą zabawę i cieszy swoją pracę. Ludzie będą odebrać od tego, czy DJ jest dobrą zabawę i jeśli nie są one korzystających z tego zadania, nie należy to robić. To nie jest dla każdego i to jest ważne, aby dążyć do doskonałości.

Matt Phipps to DJ, który specjalizuje się w San Diego jako DJ Ślub w San Diego. Jego firma, wybór rozrywki, oferuje innowacyjną usługę klienta z klasy i profesjonalizmu.

– autor artykułu

Post Categories: Garnitury