Blogi na temat slubow

Blogi na temat slubow

Po spędzeniu ostatnich kilku miesięcy doradztwo, prowadzi warsztaty konstruktorskie WordPress blogi, strony internetowe i zarządzania kontami Twitter Zrobiłem kilka ciekawych uwag.

Po pierwsze, sporo właścicieli firm, konsultantów i trenerów uważa, że ??bycie wszystkim dla wszystkich ludzi jest to, co się dzieje, aby pomóc im generować nowych klientów.http://centrumwolka.pl Innymi słowy, kiedy pytam: „Kto jest grupa docelowa?” odpowiesz: „Każdy, naprawdę.” Każdy, kto potrzebuje świecę zapłonową, marketingu, rozwoju osobistego, każdy, kto potrzebuje księgowego, osobisty asystent, trener, etc …

A kiedy pytam co specjalność, znowu jest zbyt ogólne. Odpowiedzi dostaję to:

„Jesteśmy w branży IT” „Ok, więc to obejmuje całą gamę specjalistycznych dziedzin, co dokładnie jest to, co robisz?”

lub

„Jesteśmy księgowych, specjalizującą się w księgowości”, ale „jaki aspekt rachunkowości czy specjalność? ….”

Teraz – można pomyśleć – jako asystent social media, dlaczego na Ziemi chciałbym ewentualnie trzeba wiedzieć o tym zarządzać swoim kontem Twitter, albo założyć swoją stronę na blogu?

Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że ważnym elementem procesu planowania do prowadzenia skutecznej kampanii online jest dla mnie, aby zrozumieć swój obszar specjalistycznej, swoje cele i kim jesteś kierowania. Jestem projektowania swoim blogu, stronie internetowej, zarządzanie social media – więc po prostu trzeba wiedzieć, co robię.

Znając te 3 główne obszary pomaga mi określić, jaki typ stronie / platformy lub systemu będzie najlepiej odpowiadał naszym potrzebom i jak witryna powinna być zaprojektowane i skonfigurowane. Jakie narzędzia social media byłyby najbardziej korzystne dla Ciebie? Nie ma sensu bycia na MySpace jeśli publiczność korzysta z Facebooka. Które słowa kluczowe byłoby najlepiej nadaje się do ciebie i jak można zoptymalizować witrynę i social media do tych słów kluczowych w celu wzmocnienia swojej obecności i ostatecznie ocenić, jak kampania przebiega?

Tak więc, zanim można nawet zacząć projektować swoją stronę, budować bloga lub nawet kopia napisane, trzeba wyjaśnić bardzo wyraźnie do mnie, co się obszar wiedzy jest, który jest w rynku docelowego i jakie cele i zadania są , Jak możesz pisać o tym, co robisz, jeśli nie wiem, dlaczego to robią i którzy to robią i co chcesz osiągnąć? Jak moja copywriter może o tym pisać w twoim imieniu?

Musisz wiedzieć, co chcesz wyjść z swojej stronie, blogu, swojej zawartości. Czy sprzedaż produktów online, które wymagają Koszyk i być może obiekt autoresponder?

Musisz wiedzieć, kto jest w rynku docelowego, tak aby można było mówić ich językiem i zrozumieć ich potrzeby.

Trzeba wiedzieć, czego specjalność, dzięki czemu można tematem swoją obecność w internecie i treść wokół obszaru specjalistycznego.

Przykładowo, załóżmy, że prowadzisz agencję rekrutacyjną. Masz dwa kluczowe obszary w firmie. Jedna strona firmy to ludzie, którzy przychodzą do was poszukuje pracowników do pracy na ich rzecz; drugą stroną firmy jest to, że trzeba ludzi przychodzi do ciebie szuka pracy. Teraz można wyraźnie zobaczyć, że jeśli były, aby założyć stronę internetową, trzeba by zapytać, kim idziesz do kierowania? Z kim idziesz do konfigurowania witryny dla? http://www.sklepykrzys.pl/category/proszki-do-prania Czy kierowanie pracodawców lub pracowników? Można by się zgodzić, że obaj będą mówić zupełnie inny język lub faktycznie wymagałoby różne informacje od Ciebie. Może chciałbyś głównej strony korporacyjnej z 2 blogi, po jednym dla kandydatów, a drugi dla pracodawców. Ponownie, prawdopodobnie chcesz mieć dwa konta Twitter kierować każdą publiczność oddzielnie.

Ale teraz powiedzmy, że jesteś trenerem rozwoju osobistego. Możesz mi powiedzieć, jak mogę sprzedawać swoje usługi każdemu, kto potrzebuje rozwoju osobistego. Czy rzeczywiście tak jest? Czy zadawałeś sobie pytanie, co obszar rozwoju osobistego skupić się na? Czy rozwój osobisty jako osoba fizyczna? Czy, przeciwnie, ludzi autokarowych dla biznesu? A może, na przykład, trener młodych kobiet, które zostały naruszone? Ponownie, język dla każdego obszaru jest bardzo różna.

Przed mówić projektant, spędzić trochę czasu na wyżej i być jasne, o tym, co robisz i ofertą. Pozwoli to zaoszczędzić czas, pieniądze i pomoże wyeliminować rozczarowanie, kiedy już do kosztem robienia rzeczy, aby dowiedzieć się później, że to nie było to, czego chciał.

Pamiętaj, że projektanci stron internetowych (blog) budowniczych niekoniecznie są konsultanci lub nawet sami właściciele firm. Wszystko co robią jest projektowanie stron zgodnie z instrukcjami. Jeśli potrzebujesz strony internetowej, która pomoże Ci osiągnąć swoje cele biznesowe, profesjonalny wygląd i postępuj zgodnie z kanonami smaku przyjętym w branży w zakresie projektowania graficznego i zawartości, trzeba pomóc projektanta. Podobnie, trzeba pomóc asystenta social media, co zapewni, że strategia social media marketing skutecznie pracować dla Ciebie. Możesz pomóc nam wszystkim niezmiernie odpowiadając na nasze proste pytania takie jak: „Kto jest w grupie docelowej?” i „co to jest dokładnie to, co robisz?”

– autor artykułu

Post Categories: Dodatki